11.7.13

öpücükler vol.17 episode uçurtmalar




 :* zamanı yaralarla ölçen kadın,
geçmişiyle kavgalı..


:* bir ipin, bir tutanın olmasına,
hareketini bile rüzgarın belirlemesine rağmen
özgür hissetmek zavallıca mı?


 :* "uçurtmayı serbest bırak,
dönerse senindir"
şaka şaka.

"uçurtmanın ipini sımsıkı tutmalısın;
maviliklere dalar gider yoksa,
sonra dönerse paramparça döner"
-romain gary-


:* hep elif şafak yazsın, hep teoman söylesin.


 
:* rüzgara karşı koyabildiğin için uçmak.
keşke ipsiz birer uçurtma olsaydık..
 

:* en sevdiği oyun incitmek beni..
hıncı, çocukluktan kalma bir yara izi gibi.



:* bazen bi yerden bişey duyup
e bunu ben yaşadım nerden biliyolar ki
dediğin oluyo mu okuyucu?
böyle omzundan tutup
"nerden biliyosun sen bunu he?!" diye tartaklamak istediğin? 





:* ipleri dolaşmış uçurtmalaaar misali
ne beraber uçabildik boşverip şu dünyaaayı
ne gidebildiik kendi yolumuza..
rüzgarda savruuk,
başına buyruuk.
seeeenle been
seeenle beeen..






5 yorum:

  1. bunu ben yaşadım o nerden biliyo dediğim şeyler o kadar çok ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortak kaderler yaşıyoruz demek ki, ve buna rağmen birbirimizi anlayamıyoruz..

      Sil
  2. Olmadı. Olmuyor. Neden kimse kaderdaş değil ki benle?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğ diyır! çok şanslısın!

      Sil

 
;